Twitter Steiger B Facebook Steiger B Linked In Steiger B
Steiger B
 

Hans Huijsmans

Oprichter en algemeen directeur

Hans werkte bij de rijksoverheid en in de corporatiesector, voordat hij als zelfstandig ondernemer in de kinderopvang samen met een compagnon een bedrijf startte. Na verkoop van dat bedrijf begon Hans in 2010 als zelfstandig adviseur en interimmanager in de kinderopvang en in de corporatiesector. Die activiteiten zijn uiteindelijk uitgemond in Steiger B. “Zowel in de corporatiesector als in de kinderopvang gaat het om maatschappelijk ondernemen. Steiger B is voor mij geslaagd als maatschappelijk ondernemers ons ervaren als een partner bij het verwerkelijken van hun missie.”
Hans Huijsmans
 

Sandra Vinke

Commercieel directeur

Met ruim 20 jaar ervaring als consultant en manager in de arbeidsbemiddeling, waarvan 15 binnen de corporatiesector, heeft Sandra alles in huis om de prestaties van Steiger B een paar stappen verder te brengen. Relaties en medewerkers uit het verleden omschrijven haar als gedreven, vrolijk, toegankelijk, nuchter, mensgericht, steunend en luisterend. “De waarden waar Steiger B voor staat, sluiten perfect aan bij hoe ik graag zaken doe: fair en gericht op kwaliteit. Ik ben er van overtuigd dat er voor Steiger B nog een wereld te winnen is en daar geef ik graag samen met Hans en de rest van het team richting aan.”
Sandra Vinke
 

 

Catherine Leon

Adviseur kinderopvang

Rode draad in de loopbaan van Catherine is het werken met en voor kinderen. Zij is haar carriere begonnen in de kinderopvang en heeft daarna verschillende rollen binnen de jeugdhulpverlening vervuld. In 2008 maakte Catherine de stap terug naar de kinderopvang. “Omdat ik verschillende functies binnen de kinderopvang goed ken en zelf heb uitgevoerd, weet ik waar kinderopvangorganisaties mee geholpen zijn. Het is mooi om een organisatie te helpen bij professionalisering, zeker als uiteindelijk de kinderen er beter van worden!”
Catherine Leon
 

Inge Geerling

Senior adviseur werving & selectie woningcorporaties

Inge werkte bij verschillende woningcorporaties in verschillende rollen: van woonconsulent tot beleidsadviseur, als servicemanager en clustermanager. Enkele jaren geleden combineerde zij haar passie voor wonen met die voor de wereld van werk. Ze deed een opleiding voor loopbaanadviseur en maakte de overstap naar de arbeidsbemiddeling voor woningcorporaties. “Het verbinden van mensen en organisaties op zo’n manier dat er op alle vlakken meerwaarde is, geeft veel voldoening. Bij Steiger B is dat de basis van onze dienstverlening.”
Inge Geerling;
 

Mireille Hanselman

Adviseur woningcorporaties

Mireille heeft sinds haar opleiding Personeel en Arbeid altijd in de arbeidsbemiddeling gewerkt. Voordat ze de overstap maakte naar Steiger B werkte ze jarenlang als consultant bij een bemiddelaar in de corporatiesector. Ze kent de sector en weet welke mensen de sector nodig heeft om het verschil te kunnen maken. "De corporaties staan voor een spannende opgave de komende jaren en ik lever daar graag mijn eigen bijdrage aan."
MireilleHanselman
 

Martine Houthuijs

Officemanager

Door haar jarenlange ervaring als traffic- en productmanager in de reclamewereld weet Martine wat hard en onder druk werken is in een zakelijke en commerciële omgeving. Nu is ze officemanager bij Steiger B voor een beperkt aantal uur per week en helpt ze ons uit de brand met allerlei uiteenlopende werkzaamheden en projecten. "Ook bij Steiger B gaat het er zakelijk en commercieel aan toe, maar de missie van betrokken fairbinden geeft wel een heel andere sfeer en dat spreekt me aan."
“Martine
 

Tim van Doorn

Recruiter

Tim werkte de eerste jaren van zijn loopbaan in de detachering van technici binnen de profit sector. Een logische rol gezien de combinatie van zijn opleidingen civiele techniek en bedrijfskunde. Steeds meer verschoof zijn interesse naar organisaties met een maatschappelijke opdracht. Zo bemiddelde hij professionals binnen de overheid, werkte zijdelings met woningcorporaties en begeleidde mensen met een arbeidsbeperking binnen een leerwerkbedrijf. “Steiger B is een slagvaardige organisatie die op een duurzame manier professionals bemiddelt; een benadering die perfect bij mij past!”
Tim van Doorn Steiger B
 

Yvonne Koning

Adviseur Woningcorporaties

De roots van Yvonne liggen in het werken bij en voor woningcorporaties. Zij oefende er verschillende functies uit op het vlak van wonen. Ook op het gebied van wonen en zorg was Yvonne actief. En de afgelopen jaren deed ze ervaring op in re-integratie en outplacement. Yvonne heeft 8 jaar ervaring in de arbeidsbemiddeling bij woningcorporaties. "Iedere verbinding van mens en werk is uniek en vraagt om oprechte interesse en verdieping in mensen, organisaties en de branche. Bij Steiger B is dat volop aanwezig en weten we daarom de juiste match te maken".
Yvonne Koning Steiger B
 

Renske den Boon

Adviseur Woningcorporaties

Renske is een jonge professional met een bachelor sociologie en een master internationale betrekkingen op zak. Het raakvlak met wonen kwam in haar studie al naar voren: haar masterthesis schreef ze over huisvesting van asielzoekers in de Europese Unie. “Vanuit mijn achtergrond als socioloog ben ik altijd op zoek naar verbinding tussen mens en maatschappij. Bij Steiger B ga ik de aankomende tijd mijn kennis over de woningcorporatiesector versterken. Hier hoop ik gedreven professionals te verbinden aan organisaties met een maatschappelijk doel.”
Renske den Boon Steiger B
 

Salima el Messaoudi

Medewerker Backoffice

Salima is een veelzijdige dame. Niet alleen heeft ze jarenlange ervaring met backoffice functies binnen de arbeidsbemiddeling. Ze had ook haar eigen cateringbedrijf en werkte als kraamverzorgende. De rode draad in al deze activiteiten is Salima’s dienstverlenende instelling: ze wil altijd voor iedereen klaarstaan. Haar functie bij Steiger B vindt Salima extra interessant, omdat het bedrijf groeit en er nog volop gebouwd wordt. Zelf zegt ze daarover: “Ik wil als spil in het web graag mijn steentje bijdragen aan de ambities en verdere groei van Steiger B”. En daarbij denkt ze graag mee om de processen verder te verbeteren en efficiënter te maken.
Salima El Messaoudi Steiger B
 

Sven Nijssen

Adviseur Woningcorporaties

Sven heeft na zijn opleiding Personeel & Arbeid ruim 5 jaar ervaring opgedaan in de arbeidsbemiddeling in de provincie Noord-Holland. Aanvankelijk in het bemiddelen van technische specialisten en sinds anderhalf jaar in de bemiddeling binnen de non-profit sector. Het verbinden van mensen geeft Sven veel energie. Door zijn oprechte interesse in het individu krijgt hij de kwaliteiten en drijfveren van kandidaten scherp in beeld en slaagt hij er in de juiste match te maken met een vacature. Sven werkt aan lange en duurzame relaties met kandidaten en opdrachtgevers, o.a. door heel zorgvuldig te zijn in het bemiddelingsproces. Waarom hij kiest voor Steiger B? “Steiger B onderscheidt zich in positieve zin in de dienstverlening door transparantie, idealen, en een bewust, betrokken werkwijze. Een goede match”!
Sven Nijssen Steiger B
 

Chantal Benabou – van der Spek

Adviseur Woningcorporaties

Met haar professionele wortels in de hospitality is Chantal een dienstverlener pur-sang, die staat voor kwaliteit en goede service. Zij is zeer ervaren in het uitbouwen van haar zakelijke relaties naar een strategisch partnerschap. Met haar ruim 16 jaar ervaring binnen de corporatiesector kent zij de processen binnen de sociale huisvesting en weet ze waar de uitdagingen liggen in deze prachtige dynamische branche. Daar wil ze graag het verschil in maken. Met haar uitgebreide netwerk gaat Chantal de beste matches tussen vraag en aanbod realiseren. “Dat Steiger B staat voor maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid hoog in het vaandel heeft, maakt dat ik me graag aan dit bedrijf fairbind.”
Chantal van der Spek Steiger B